joi, 20 ianuarie 2011

For you...pink


Cu aceasta  felicitare simpla  si draguta  voi participa la concursul celor de la Scrapper in Romania(http://scrapper-in-romania.blogspot.com/)
Iarna de obicei aleg culorile vii:rosu,roz,verde  tocmai pentru a  "incalzi" atmosfera friguroasa.Aceasta e viziunea mea  pentru  iarna de dupa sarbatori .
Am vizionat un tutorial  interesant  pentru confectionarea  florilor ca cea de pe felicitare pe care vi-l impartasesc si voua: realizat de Laura-Creation faeries  Enjoy it!

PRET:9 LEI

Nu uitati ca la comandarea fiecarei felicitari primiti  un cadou surpriza(vz.FAQ)

3 comentarii:

  1. este foarte draguta, ma duce insa cu gandul la primavara!

    succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa. Ma bucur ca ti-a placut tutorialul meu. Si-mi place viziunea ta despre "iarna" de dupa sarbatori :)

    Mult noroc la provocarea noastra!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba floare. Tare delicata si face un contrast minunat cu reteaua alba.

    Multumim ca ai participat la provocarea noastra.

    RăspundețiȘtergere

Followers

IMI PLACE

Sustin